
.......
سیاوش خیرابی،متولد 29 آذر ماه سال 1363 است فرزند آخر خانواده و دو برادر بزرگتر به نام اورنگ و آرش دارد که آنها و پدرشان جناب آقای منوچهر خیرابی حرفه ی عکاسی را دنبال میکنند و آتلیه دارند.و پسر سوم که سیاوش خیرابی است تصمیم میگیرد کمی متفاوت تر باشد و مقابل دوربین ها قرار بگیرد و اولین هنرنمایی او مربوط به سن نوجوانی (سوم راهنمایی)است که در فیلم کوتاه چاه خیال انتخاب شده و بازی می کند.بعد از آن به تحصیلات میپردازد و اکنون لیسانس کامپیوتر دارد و پس از فارغ التحصیلی بطور جدی تری بازیگری را ادامه می دهد.دوره کامل بازیگری را میگذراند و سپس گویا اولین نقش او بعد از دانشگاه،در فیلم حس پنهان است که به عنوان پسری که از دست اعتقادات مادرش خسته شده به مشاور رجوع میکند....پس از آن تله فیلم تلخون شروع میشود که جلوتر توضیح میدم ولی ابتدا سریال ترانه ی مادری در تابستان86شروع می شود و در تلویزیون پخش میشود(بعد تلخون) که نقش بهرام کیان را ایفا می کند و از آنجا به شدت مورد استقبال مردم و بیننده قرار میگیرد (خیلی خوب این رول رو بازی میکنه هیچکس دیگه شاید نمیتونست اینجوری جذابیت برای کاراکتر بهرام بوجود بیاره)پس از این دیده شدن سریال دلنوازان شروع میشود می تونم بگم اون هم ترکوند و چه برچسب ها و پوسترها و عکس هایی که از این دو فیلم رواج پیدا نکرد...جز فیلم های تکرارنشدنی ای بود که برادران سینمایی هم از اونجا شکل گرفتن(سیاوش و شاهرخ)حتی هنوز هم کسانی هستند که این دو را اشتباه میگیرن...این زوج دوست داشتنی در تله فیلم تلخون هم در کنار هم بودند..پس از این ها فیلم های دیگری که سیاوش خیرابی در آن ها بازی کرده تولید و پخش شدند. سه پنج دو،سینمایی لج و لجبازی و سینمایی نفوذی،همچون سرو،باید رفت،همه چی آرومه،یکی برای همه،مرغ تخم طلا،گنج خانه سفید،پرواز و... .بارزترین خصوصیت سیاوش خیرابی در بازیگری به نظرم نمک و جذابیت سرشارش باشه،چون بیننده تو هر سنی هم که باشه با دیدن ایشون احساس صمیمیت میکنه و ناخوداگاه خنده اش میگیره،نوع صحبت کردن و بیانش فوق العاده جذابه،همینطور میمیک صورت و حالتهای بدنی، همه و همه عامل تمایز این بازیگر هست و مردم این شکلی میشناسنش.سریال آوای باران مجددا سریال جذابی بود که نقش کاملا متفاوتی رو ایشون بازی کردند(فرید قهرمان قصه)به حدی جذاب که آقای پرستویی هم تبریک گفتند به ایشون بابت چنین هنرمندی ای،فرید پسری متین درستکار دلسوز و مقید و ثابت قدم است و خانواده ها خیلی زیاد از این نقش استقبال کردند(اضافه میکنم که در دو دوره طرفدارها بوجود اومدن از ترانه مادری و دلنوازان که ادامه پیدا کردند و از آوای باران و سر به راه طرفدارهای جدید جلو اومدن البته با توجه به شناخت و ارتباطی که با دوستان سیاوشی دارم)این پایین تمام کارهای ایشون رو می نویسم:
۱۳۸۸: نفوذی
۱۳۸۸: لج و لجبازی
۱۳۸۶: حس پنهان
1391: یکی برای همه
۱۳۹۰: خیابان یک طرفه
۱۳۹۱: لوک خوش شانس
۱۳۹۱: حال خوب من
۱۳۹۲: همه چی آرومه
۱۳۹۲: جواد و فرشته
1392:«مرغ تخم طلا»
1393استخر
مجموعه تلویزیونی سیاوش خیرابی:
۱۳۹۵: پرستاران(علی رضا افخمی)
۱۳۹۴: ساعت صفر (سعید سلطانی)
۱۳۹۳: سر به راه (سعید سلطانی)
۱۳۹۲: آوای باران حسین سهیلی زاده
۱۳۸۸: از یاد رفته فریدون حسنپور
۱۳۸۸: دلنوازان حسین سهیلی زاده
۱۳۸۷: ترانه مادری حسین سهیلی زاده
۱۳۹۰: سه پنج دو حسین سهیلی زاده
۱۳۸۹: همچون سرو بیژن بیرنگ
1390:«مادر»
95هست و نیست
تلهفیلمهای سیاوش خیرابی:
۱۳۸۸: باید رفت (حسین تبریزی)
۱۳۸۸: گنج خانه سفید (شاهد احمدلو)
۱۳۸۷: مرد مجهول (حمید رضا محسنی)
۱۳۸۶: تلخون (علیرضا امینی)
۱۳۸۸: پسرها سرباز به دنیا نمیآیند (شاهد احمدلو)
۱۳۸۹: فراموشی (عباس رزیجی)
۱۳۸۹: خانه به خانه (سعید عباسی)
۱۳۹۰: همسر مزاحم (محمد بصیری)
۱۳۹۰: پرواز (محمد حمزهای)
۱۳۹۱: حباب (کریم سربخش)
جهنم منهای من
خط کج
نه ماه و نه روز و...
تا جایی که میدونم ایشون تا الان در دو نمایشنامه خوانی (خواستگاری و زرتشت) و دو تئاتر (بن بست و گذر لوطی هاشم هم اکنون در حال اجرا تا اواسط دی ماه)بازی کردند.
خصوصیات اخلاقی:
خیلی خونگرم،آرام،شوخ و خنده رو و خوش اخلاق و صادق هستند و جز بی حاشیه ترین و نیکوکار ترین بازیگرا هستند.(ماشاالله و لا حول و لاقوه الا باالله)شرکت در مراسم های خیریه و کارهای خیر ایشون به قدری زیاد هست که سال پیش در برنامه ی ماه عسل در اولین قسمت چند بازیگر معدود(چهار نفر)رو دعوت کردند به عنوان نیکوکار ترین ها(خیریه محسنین) که ایشون یکی از اونها بود.
اصالت ایشون برمیگرده به تبریز و شبستر،و خودشون در تهران متولد شدند(حدودا چهار صبح)
یک فست فود به نام کنجد در خیابان فاطمی هم دارند که کیفیت غذاها فوق العاده،قیمت ها کاملا مناسب،محصولات سالم و بهداشتی،محیط دنج و آرامش بخش از ویژگی های این فست فود هست.ایشون کالزونه برگر و پدرشون وانی برگر رو به شما پیشنهاد میکنند.ولی به نظرم همه ی محصولاتشون نیاز دارند که تست بشن(اوفف هوس کردم)
آقای خیرابی مجرد هستند و در مصاحبه ها گفتند هنوز مورد مناسبی پیدا نشده ضمنا از نظر موقعیتی هم دوست دارند ابتدا به کمال و اوج در بازیگری برسند بعد ازدواج کنند.
دو برادرزاده ی خیلی خیلی خیلی عزیز هم از دو برادر دارند به اسم برسام جان دل و وانیای عزیزدلم.برسام که تازه مدرسه ای شده اون موقع که خیلی کوچولو بود در نه ماه و نه روز نقش داشته بازیگر کوچولویی که ممکنه بزرگ شه جای عمو رو بگیره.
از مادر سیاوش خیرابی هم غافل نشیم که دستبوسشونم بابت چنین فرزند همه چیز تمومی که تربیت کردند ایشون خیلی مهربون هستند و طرفدارها رو حمایت می کنند.همچنین سیاوش خیرابی در مصاحبه هایش گفته بود که مادرش در انتخاب فیلمنامه به او مشاوره میدهد.
سیاوش خیرابی همچنین مربی اسکی روی برف هست و مدرک قواصی دارد،عاشق سفر،فصل تابستان و (اشتباه نکنم اهل گیم هم باشن)هستش قدشون 180و در رشته بدنسازی فعالیت میکند.
خب نکته ی دیگه ای به ذهنم نمیرسه اگه رسید اضافه میکنم.
فن پیجم در اینستاگرام رو فراموش نکنید
Siavashkheirabinews هستم بدون آندرلاین و هیچ علامت دیگه ای.توی تلگرام هم کانال دارم با همین ای دی.
شاد و پیروز باشید.
__________
ما را در سایت سه پنج دو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121